Hejhej, nu är jag hemma igen. Och usch vilket väder det har vart i helgen. Bara regn och åska. Är det bara jag som blir deppig om det är dåligt väder?
Saksamma. Nu sitter jag här framför datorn och letar lite kläder som man kan köpa. För dom pengar jag har. Vilket är 74 spänn. Såååå....
 
Snart ska jag gosa ner mig i sängen med lite te och musik samt en bok. Låter ganska tråkigt, men jag känner att jag behöver ta de lungt idag. Nu ska jag nog fortsätta leta kläder och sedan ska jag redigera lite bilder och skriva en upptadering på Wattpad.
 
Jag tänkte börja med något som heter "dagens inspiration". Det är att man lägger upp en bild eller citat
som man tycker själv är inspirerande. Antigen lägger jag upp det efter "Hare gött!". Eller i ett seperat inlägg.
 
Hare gött!  - Idag lägger jag upp det efter.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej