Personliga frågor:
 
1. Namn? - Kim. Vill bli kallad Kimberly.
2. Född? - 2000.
3. Längd? - 165 ca.
4. Vikt? - 60 kg, senast jag kollade.
5. Smeknamn? - Kimie, i guess.
6. Var bor du? - Örebro, skithålan enligt mig.
7. Vad gör du på fritiden? - Sover och sitter vid datorn.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Öhm, glasögonorm antar jag.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Magen, usch.
10. Vad är du mest nöjd med? -  Ögonen och mina läppar.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Desperat jävel, heh.
12. Vad vill du jobba som äldre? - Vetefan.
13. Hårfärg? - Blandat, mest brunt. Blont är min naturliga hårfärg.
14. Bästa posén? - Haha, vet inte. Men jag kör mestadels på duckface. 
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Öhm, kommer inte på något.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Inte direkt.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - För mycket. Hittar alltid något jag är missnöjd med.
18. Är det något du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Nä.
19. Någon vana? Inte vad jag vet.
20. Lyckotal? 18 och 20.
 
Speciella vänner:
 
21. Vad heter din bästa vän? - Har många, men jag tror det är Ava.
22. Hur många nära vänner har du? - Kanske fyra - fem stycken skulle jag säga.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nope.
24. Vet många peroner vem du är? - Typ.
25. Hör man ditt namn i skolan, vet alla vem du är? - Vi är en väldigt liten skola på tre klasser. Så jag antar det.
26. När var du senast med en kompis? - Det beror på, men jag säger i Torsdags.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa vänner? - Nej.
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Jag kommer inte ihåg.
29. Vem sov senast hos dig? - Min pojkvän.
 
Romantik:
 
30. Vill du ha ett förhållande? - Har redan det.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre.
32. Är du kär? - Japp.
33. Tycker någon om dig mer som en vän? - Ja.
34. Är du redo på att satsa på ett förhållande? - Jag har ett förhållande, så jag antar det.
35. Hur långt vill du gå med din kille/tjej? - Pratar vi sex eller förhållande här?
36. Tänker du mycket på utseendet hos din kille/tjej? - Nä, inte så mycket.
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja.
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Never in my life. 
39. I din klass? - Samma svar, never in my life.
 
Från kram till sex:
 
40. Har du kramat det motsatta könet? - Jarå.
41. Har du någon gång bara velat gått fram och kramat någon? - Aa.
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Japp.
43. Har du pussat någon i det motsatta könet? - Ja.
44. Har du pussat någon i det medsatta könet? - Ja, haha.
45. Har du pussat den du tycker om? - Jadå.
46. Har du pussat någon inför folk? - Såklart.
47. Kysst någon inför folk? Japp.
48. Hånglat inför folk? - Nej.
49. Vem var ditt första hångel? - My man.
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - En.
51. Vem var ditt första strul? - De du.
52. Och vem är ditt senaste? - Strul eller vadå?
53. Ditt snyggaste hångel? - Seriöst? 
54. Skäms du över att håmgla inför folk? - Vet inte.
55. Haft sex på en offentlig plats? - Nope.
56. Haft sex överhuvudtaget? - De duu.
57. Hur gammal var du första gången? - :)
58. Hur gammal vill du vara första gången? - När man känner sig redo.
59. Har du blivit dumpad efter sex? - Nej.
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja...
61. Har du gjort något av detta med det medsatta könet? - Av vadå? Haha.
 
Tankar och skit:
 
62. Har du någon fobi? - Spindlar, äta på resturang och barn. (Vet inte om det är fobi direkt, men...)
63. Har du någon allergi? - Nä.
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Olika saker, mest på min pojkvän.
65. Vad är det första du tänker på när du ser en person? - "Åh, en peron". Typ.
 
Här ska bara tjejer svara:
 
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? - Snygg tror jag.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Kan inte välja.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Svår fråga.
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Inte så ofta.
 
Här ska bara killar svara:
 
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? 
71. Vad kommer först, träningen eller tjejen?
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat?
73. Runkar du regelbundet?
 
Vad väljer du?:
 
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Jag vet inte, 13- kanske?
75. Vänskap eller förhållande? - Vänkskap, men förhållande är ju också trevligt.
76. Snyggaste killen/tjejen med sämsta personligheten eller fulaste killen/tjejen med bästa personligheten? - Fulaste killen/tjejen med bästa personligheten. Jag struntar fullständigt i hur man ser ut. 
77. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder.
78. Hur gammal är du helst mellan 7-13? - 7, livet är enkelt då.
 
Skulle du?:
 
79. Skulle du kunna byta liv med någon? - Ja, för en dag.
80. I sådana fall, vem? - En av mina systrar.
81. Vad skulle du göra om du fick byta liv med det motsatta könet för en dag? - Jag vet faktiskt inte ;)
82. Skulle du visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kronor? - Never.
83. Skulle du kunna ha sex med en pedofil för att låta en nära vän leva? - Jadå.
84. Skulle du kunna sova ute på vintern? - Nejj.
85. Skulle du kunna flytta till ett annat land, vilket i sådana fall? - Aa, typ England.
86. Skulle du kunna slösa ditt liv på ciggaretter och droger för att du mår dåligt? - Vad är det här för fråga?!
 
Klädstil:

87. Anser du dig själv vara en speciell klädstil? - Nä.
88. Vad klär du dig ofta i? - Svarta jeans och någon enkel tröja.
89. Tänker du på vad du har på dig? - Oja.
90. Klär du dig dyrt? - Nej.
91. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller någon annan? - Vanligt.
 
Senaste 48 timmarna har jag:
 
92. Pussat någon? - Nej. 
93. Haft sex? - Nej.
94. Fått kram av en helt okänd? - Nej.
95. Ringt någon? - Nej.
96. Blivit uppringd? - Ja. 
97. Funnit kärleken? - Nej.
98. Kollat google? - Ja.
99. Lyssnat på musik? - Ja.
 
Sista frågan!!
 
100. Hur lång tid tog detta? - Typ en 40 minuter? Suck!!
 
 
 
Hare gött!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej